Spotify förlänger avtal med Barcelona
Spotify cementerar sitt engagemang med fotbollsgiganten FC Barcelona genom ett förlängt sponsoravtal som sträcker sig till 2030. Utöver detta säkrar…
Sammanfattning
- Spotify förlänger sitt huvudsponsoravtal med FC Barcelona, som nu sträcker sig till år 2030.
- Streamingjätten behåller namnrättigheterna till FC Barcelonas arena ytterligare en period, säkrad fram till 2034.
Innehåll
Spotify cementerar sitt engagemang med fotbollsgiganten FC Barcelona genom ett förlängt sponsoravtal som sträcker sig till 2030. Utöver detta säkrar streamingjätten namnrättigheterna till Barcelonas hemmaarena, en överenskommelse som gäller fram till 2034. Denna förlängning bekräftar Spotifys position som en central partner för klubben, vilket signalerar en långsiktig satsning på samarbetet. Avtalet innebär att Spotifys varumärke kommer att fortsätta synas i en av världens mest framstående fotbollsmiljöer under många år framöver.