Ingelas drömdeal för ny Iphone försvann: ”Väldigt oetiskt”
Den 70-åriga kunden Ingela Hageman kritiserar Tele 2 skarpt. Hageman menar att företaget har agerat oetiskt. Uttalandet kommer den 23 november 2025 och…
Sammanfattning
- Ingela Hageman, en 70-årig kund, anklagar Tele 2 för oetiskt beteende den 23 november 2025.
- Hageman uttryckte stark kritik mot telekombolaget, och hävdade att deras agerande var oetiskt.
- Fallet belyser en pågående tvist där Hageman känner sig orättvist behandlad av Tele 2.
Innehåll
Den 70-åriga kunden Ingela Hageman kritiserar Tele 2 skarpt. Hageman menar att företaget har agerat oetiskt. Uttalandet kommer den 23 november 2025 och lyfter fram en dispyt som uppstått mellan kunden och telekomjätten. Ingela Hageman, som är en mångårig kund, anser att Tele 2:s agerande är anmärkningsvärt och kränker hennes rättigheter som konsument i processen.