Kundvagnar och MTV-estetik från Göteborgsoperans danskompani
Josefine Wikström, som arbetar för DN, presenterar nu ett exklusivt prenumerationserbjudande för Göteborgsoperan. Erbjudandet innebär att nya kunder kan…
Sammanfattning
- DN:s Josefine Wikström presenterar ett nytt prenumerationserbjudande för Göteborgsoperan.
- Nya kunder betalar 85 kr/månad under de första 6 månaderna.
- Efter introduktionsperioden höjs priset till 169 kr/månad.
- Ett kostnadsfritt prova-på-erbjudande ges för den första månaden, med en kostnad på 0 kr.
- Erbjudandet inleddes den 1 januari.
Innehåll
Josefine Wikström, som arbetar för DN, presenterar nu ett exklusivt prenumerationserbjudande för Göteborgsoperan. Erbjudandet innebär att nya kunder kan prenumerera för 85 kr/månad under de första 6 månaderna, varefter priset justeras till 169 kr/månad. För dem som föredrar att testa tjänsten kostnadsfritt finns en möjlighet att prova den första månaden för 0 kr. Detta attraktiva initiativ, som lanserats med start den 1 januari, syftar till att göra Göteborgsoperans digitala utbud mer tillgängligt för en bredare publik.