Surfar på hantverksvågen: ”Säljer på tok för billigt”
Efter 2 000 timmar och 50 nedslitna surfbrädor presenterar brandmannen Peter Jarl sin nya affärsidé, som han har arbetat fram i skymundan från de stora…
Sammanfattning
- Brandmannen Peter Jarl har investerat 2 000 timmar i utvecklingen av sin nya affärsidé.
- Jarl har slitit ut 50 surfbrädor under arbetet med projektet.
- Peter Jarl uppger sig sakna pengadriv och fokuserar istället på andra värden i sitt nya projekt.
- Di Weekend rapporterar om Peter Jarls nya satsning.
Innehåll
Efter 2 000 timmar och 50 nedslitna surfbrädor presenterar brandmannen Peter Jarl sin nya affärsidé, som han har arbetat fram i skymundan från de stora drakarna. Han betonar att hans drivkraft inte är ekonomisk vinst, trots den tid och utrustning han investerat i projektet. Jarls innovativa koncept, som har vuxit fram under stor personlig ansträngning, siktar istället på att erbjuda något unikt utanför det kommersiella ramverket. Han delar sina insikter i en exklusiv intervju med Di Weekend.