På dejt med en ”hyrpojkvän”: komplimanger var 10:e minut
Digital kreatör Rodé Tapaila lanserar en humoristisk annons för att erbjuda sällskap inför julen, som en reaktion på det ekonomiska läget i Sverige.…
Sammanfattning
- Digital kreatör Rodé Tapaila har skapat en humoristisk annons där hon erbjuder sig att vara sällskap inför julen.
- Annonsen är en reaktion på en video Tapaila tidigare släppte om det ekonomiska läget i Sverige, och vad hon kallar den ansträngda situationen.
- Tapaila säger att även om grunden är seriös, med tanke på ensamhet vid jul, var själva dejterbjudandet inte helt seriöst menat.
- Hon menar att det finns många singlar i Sverige och att ensamheten ökar inför julen.
- Rodé Tapaila är öppen för att ställa upp och vara sällskap åt folk.
Innehåll
Digital kreatör Rodé Tapaila lanserar en humoristisk annons för att erbjuda sällskap inför julen, som en reaktion på det ekonomiska läget i Sverige. Hennes video om den ansträngda situationen och ensamheten under högtiden har fått viss uppmärksamhet. Tapaila menar att annonsen grundar sig i en seriös observation om att många är ensamma, men att hennes erbjudande om att gå på dejt var mer av en skämtsam idé. Hon kan dock tänka sig att ställa upp som sällskap.